Numéro de téléphone de contact
+359 2 958 9999
bureau@eventhouse.bg
Събитийния мениджмънт, като част от PR, е ключов елемент от маркетинговите комуникации на фирмата.
Томас Харис в книгата си ” Добавената стойност на Пъблик рилейшънс” дава следната дефиниция за маркетингов PR:
“Маркетинговият пъблик рилейшънс е използването на PR стратегии и техники за постигане на маркетингови цели. Целта на MPR е да осведомява, да стимулира продажбите, да улеснява комуникацията и да изгражда взаимоотношения между клиентите и компаниите, между клиентите и марките. Основните функции на MPR са огласяването на достоверна информация, спонсорирането на важни събития и подкрепата на каузи, които подпомагат обществото.”
Според друг маркетинг корифей Ал Рийс търговската марка се изгражда чрез PR, а не с реклама. Според него позитивната публичност се изгражда постепенно и изисква време, като за разлика от рекламата PR излъчва правдоподобност.
EventHouse Bulgaria ви предлага следните PR услуги:
Pour plus d'informations: bureau@eventhouse.bg